کد مطلب: 296586
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل؛
شعور حسيني را در جامعه نهادينه کنيم
تاریخ انتشار : 1403/04/20 13:26:17
نمایش : 124
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل گفت:علاوه بر شور حسيني، شعور حسيني را نيز در جامعه نهادينه کنيم
به گزارش هفت چشمه؛ سيد عقيل موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در سومين روز  عزاي حسيني در شهر اردل  ضمن تسليت به ايام محرم و شهادت سيد و سالار شهيدان، اظهار کرد: عزاداري‌هاي ماه محرم بايد در کنار شوري که عزاداران مي‌آفرينند، حتماً همراه با شعور حسين باشد.

موسوي با بيان اينکه وجود شعور حسيني در عزاداري‌ها باعث خواهد شد تا به معناي واقعي کلمه درک درستي قيام عاشورا داشته باشيم، ادامه داد: بدون شک بيانگر قيام شکوهمند امام حسين (ع) با همراه بودن شعور در عزاداري‌ها براي سيد و سالار شهيدان محقق خواهد شد.

وي با تاکيد بر اينکه برگزاري مطلوب مراسم مذهبي در ايامي که پيش رو داريم، از اهميت زيادي برخوردار است، خاطرنشان کرد: اگر مي‌خواهيم جامعه از پيامدهاي قيام عاشورا منتفع شود، بايد مطالب ارزشمندي از سوي مداحان، شعرا و مبلغان ديني در اين ايام بيان شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل با يادآوري اينکه نگاه ما به هيئات مذهبي همانند يک کلاس درس براي حسيني شدن و از همه مهم‌تر حسيني ماندن است، يادآور شد: آنچه که امروز در شعرخواني و روضه‌خواني حائز اهميت است، يادآوري نکات مهمي چون اخلاق‌مداري و احياي امر به معروف و نهي است منکر است.

انتهاي خبر/570ه
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg